SPLETNI GARANCIJSKI SISTEM

S ponosom objavljamo naš spletni garancijski sistem, ki vam omogoča, da svoj izdelek Schiedel registrirate neposredno pri nas in vodite digitalni zapis o vaši predložitvi.

Kako registrirati svojo garancijo

1.

Ustvarite račun s svojim e-poštnim naslovom in geslom.

2.

Prijavite se v svojo nadzorno ploščo.

3.

Registrirajte svoj novi izdelek.

Pogosto zastavljena vprašanja (FAQ)

Zakaj se moram registrirati?

Naš sistem je preprost in enostaven za uporabo. V nekaj korakih bo vaš izdelek neposredno registriran pri nas. To vam bo omogočalo enostavno upravljanje garancije.

Na koga se obrnem za podporo?

Naš spletni portal za registracijo garancije vam olajša registracijo, upravljanje in uveljavljanje vaše garancije, če pa morate iz kakršnega koli razloga stopiti v stik z nami, nam pišite na info.si@schiedel.com.

Katere izdelke lahko registriram? Ali lahko registriram vse izdelke Schiedel? Kaj, če izdelek kupim v drugi državi?

Registrirate lahko vse izdelke, ki so na voljo v spustnem obrazcu. To so izdelki, ki so trenutno na voljo za oddajo spletnega obrazca za garancijo. Če ste izdelek kupili v drugi državi, boste morali v tej državi registrirati tudi garancijo.